priroda

">

ponedjeljak, 11. srpnja 2011.

KALE

Zar nisu Kale jedno od ljepših cvjetova?Meni jesu u svakom pogledu,samo šteta što cvjetaju jednom godišnje.Ali tu je dekupaž papir sa motivom kale kojeg sam jedva našla,pa mogu uživati u pogledu na taj cvijet tokom cijele godine,osim na sliku,koja krasi mamin dnevni boravak.


Tu sam se malo igrala pittorico tehnikom,prvi put.





Ovo je slika(druga je uvećana) sa cracle mediumom i purpurina prahom na tamnoj podlozi.

Broj komentara: 13:

  1. mene nekako podsjećaju na Grčku, mitove, bijelinu i one famozne grčke mitske božice :) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam se već pitala gdje si:)))
    Sviđaju mi se kale s pittoricom, lijepe su, profinjene:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pittorico je savršeno pogođen, a tek kale mmmm...

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelep motiv, a još bolji rad, bravo draga.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vam mnogo!!!!!!!:))
    Istina je,malo sam tu....stalno u nekoj gužvi.Htjela bi na sve strane a jednostavno se ne može.;);)

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivne kale,a pitorico ti baš ide od ruke :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Olá Ivonab!!!!Que lindas artes,parabénsss,ficou belissima!!!!abraçosss.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelijepo Ivonice,moj naklon na ovako divnim radovima...veliki ti pozdrav leti:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Divim ti se imaš zaista zlatne ruke a još i dobro kuhaš to znam.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ove kale su ti prelijepe!! Naročito mi se sviđa ona na tamnoj podlozi..

    OdgovoriIzbriši
  11. Evo mog bloga, teško mi se reklamirati... :D

    http://goga-hobby-art.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Ivona konačno bez problema mogu objaviti komentar..Radovi su predivni..ma već znaš što mislim o njima...♥♪♫

    OdgovoriIzbriši